Aktualne promocje

20/01/2017
29/09/2020
31/10/2020

Barcampy, konferencje, wydarzenia

29/11/2016 - 18:00
08/11/2016 - 08:30
04/11/2016 (Caly dzien)

ITIL® Foundation

Kod szkolenia: 
ITIL-F
Opis szkolenia: 

Podstawowe szkolenie z zakresu IT Infrastructure Library - dobrych praktyk zarządzania usługami IT.
Przygotowanie do egzaminu ITIL® Foundation.

Cel szkolenia: 

Szkolenie ITIL® Foundation ma na celu dostarczenie wystarczającej wiedzy z zakresu dobrych praktyk zarządzania usługami IT tak, aby uczestnik mógł efektywnie i świadomie, na każdym szczeblu, uczestniczyć przy zarządzaniu usługami IT i mógł z powodzeniem zdać egzamin.

Grupa docelowa: 

Kurs przeznaczony jest dla:

  • pracowników wszystkich szczebli organizacji IT, zarówno członków najwyższego kierownictwa, jak i osób realizujące zadania operacyjne,
  • pracowników organizacji, które wdrażają procesy ITIL,
  • pracowników organizacji, które działają korzystając z dobrych praktyk ITIL,
  • klientów i użytkowników usług IT, którzy chcą uzyskać wiedzę, w jaki sposób mogą i powinni wpływać na to jakie usługi i w jaki sposób są im dostarczane,
  • wszystkich osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z obszaru zarządzania usługami IT.
Wymagania wobec słuchaczy: 

Nie ma żadnych wstępnych wymagań dla uczestników szkolenia.

Cena netto PLN: 
2350
Cena brutto PLN: 
2890.5
Czas trwania: 
3 dni
Uwagi: 

Egzamin ITIL® Foundation realizowany jest trzeciego dnia szkolenia, po jego zakończeniu. Alternatywnie może być zrealizowany w dniach następujących po szkoleniu.
Szkolenie akredytowane, realizowane przy współpracy z Akredytowaną Organizacją Szkoleniową.

 

Powyższe ceny obejmują opcję szkolenia z egzaminem. Inne opcje do negocjacji.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie i Gdyni, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta.

Konspekt: 

-- Dzień 1--

  • Wstęp do zarządzania usługami IT,
  • Ćwiczenie,
  • Zarządzanie usługami jako praktyka,
    • Funkcje i procesy,
    • Podstawowe role,
    • Model RACI,
  • Ćwiczenie,
  • Cykl życia usług,
  • Ćwiczenie,
  • Strategia usług,
    • Komponenty usług,
    • Zarządzanie portfelem usług (Service portfolio management),
    • Zarządzanie finansowe dla usług IT (Financial management for IT services),
    • Zarządzania relacjami z biznesem (Business relationship management),
  • Ćwiczenia,
  • Projektowanie usług cz.1.,
    • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service Level Management),
    • Zarządzanie katalogiem usług (Service Catalogue Management),
    • Zarządzanie dostępnością (Availability Management),
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Information Security Management),
  • Zasady certyfikacji ITIL,
  • Przykładowy egzamin ITIL Foundation nr 1 wraz z omówieniem.

-- Dzień 2--

  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia,
  • Projektowanie usług cz.2.,
    • Zarządzanie dostawcami (Supplier Management),
    • Zarządzanie potencjałem wykonawczym (Capacity Management),
    • Zarządzanie ciągłością świadczenia usług informatycznych (IT Service Continuity Management),
    • Koordynacja projektowania (Design coordination),
  • Przekazanie usług cz.1.,
    • Zarządzanie zmianami (Change management),
    • Zarządzanie wydaniami i wdrożeniami (Release and deployment management),
    • Zarządzanie wiedzą (Knowledge management),
  • Przekazanie usług cz.2.,
    • Zarządzanie zasobami i konfiguracją usług (Service asset and configuration management),
    • Planowanie i wsparcie przekazania (Transition planning and support),
  • Przykładowy egzamin ITIL Foundation nr 2 wraz z omówieniem.

-- Dzień 3--

  • Podsumowanie drugiego dnia szkolenia,
  • Eksploatacja usług,
    • Zarządzanie zdarzeniami (Event Management),
    • Zarządzanie incydentami (Incident Management),
    • Realizacja wniosków (Request Fulfillment),
    • Zarządzanie problemami (Problem Management),
    • Zarządzanie uprawnieniami dostępu (Access Management),
    • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk),
    • Funkcja Zarządzania technicznego (Technical Management Function),
    • Funkcja Zarządzania eksploatacją IT (IT Operations Management),
      • Kontrola eksploatacji IT (IT Operations Control),
      • Zarządzanie obiektami i wyposażeniem (Facilities Management),
    • Funkcji Zarządzania aplikacjami (Applications Management Function),
  • Ćwiczenia,
  • Ustawiczne doskonalenie usług,
  • Egzamin ITIL Foundation.

Logowanie

O osec.pl

Nasz serwis działa dzieki następującym projektom:

Drupal CMS - http://www.drupal.org
Apache HTTPD - http://www.apache.org
PHP - http://www.php.net
MySQL - http://www.mysql.com

ipv6 ready