Aktualne promocje

20/01/2017
29/09/2020
31/10/2020

Barcampy, konferencje, wydarzenia

29/11/2016 - 18:00
08/11/2016 - 08:30
04/11/2016 (Caly dzien)

Praktyczna implementacja wzorców projektowych w języku C++

Kod szkolenia: 
PDPCPP1
Opis szkolenia: 

Umiejętności zdobywane podczas kursu:

  • Identyfikacja i umiejętność implementacji wzorców projektowych GoF we własnych projektach.
  • Umiejętność określania kosztów i zysku zastosowania wybranego wzorca.
  • Określanie kontekstu poprawnej implementacji wybranego wzorca projektowego.
Cel szkolenia: 
  • Zapoznanie się z „klasycznymi” wzorcami projektowymi oraz siłami nań wpływającymi i kontekstem ich stosowania
  • Zapoznanie się z zaawansowanymi aspektami implementowania wzorców projektowych we własnych projektach
  • Zapoznanie się z mocnymi i słabymi stronami każdego z wzorców projektowych
Grupa docelowa: 

Kurs jest przeznaczony dla osób programujących już w języku C++ na poziomie średnio zaawansowanym, które chcą zapoznać się z zastosowaniem i implementowaniem wzorców projektowych we własnych aplikacjach. Zajęcia skupiają się na zaprezentowaniu na rzeczywistych przykładach zakresu zastosowań wzorców projektowych w języku C++ i co bardzo istotne, przykładów pozytywnych jak i negatywnych. Zakres zagadnień ćwiczeń wykonywanych w trakcie zajęć obejmuje także podejmowanie i weryfikowanie decyzji architektonicznych związanych z zastosowaniem konkretnych wzorców projektowych w rozbudowanych aplikacjach. Zajęcia skupiają się wyłącznie na wzorcach GoF (ang. Gang of Four) bez poruszania zagadnień związanych z wzorcami analitycznymi czy zależnymi od domeny zastosowań.

Wymagania wobec słuchaczy: 
  • Umiejętność programowania w języku C lub C++ na poziomie średnio zaawansowanego programisty
  • Znajomość podstaw analizy obiektowej
  • Znajomość języka UML na poziomie średnio zaawansowanym
  • Biegłe posługiwanie się wybranym środowiskiem IDE
Cena netto PLN: 
3500
Cena brutto PLN: 
4305
Czas trwania: 
4 dni
Uwagi: 

Oferujemy również szkolenia w naszych ośrodkach w Krakowie i Gdyni, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta.

W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Konspekt: 
  1. Wprowadzenie do wzorców projektowych
    1. Rola i znaczenie wzorców projektowych
    2. Siły wpływające na wybór wzorca
    3. Proponowane rozwiązania
    4. Kontekst rozwiązania
    5. Ogólne zakresy zastosowań wzorców projektowych
    6. Wzorce GoF a inne wzorce
    7. Metody klasyfikacji
  2. Strukturalne wzorce projektowe
    1. Adapter (klasowy i obiektowy)
    2. Most (ang. Bridge) (obiektowy)
    3. Kompozyt (ang. Composite) (obiektowy)
    4. Dekorator (ang. Decorator) (obiektowy)
    5. Pyłek (ang. Flyweight) (obiektowy)
    6. Fasada (ang. Façade) (obiektowy)
    7. Pełnomocnik (ang. Proxy) (obiektowy)
  3. Konstrukcyjne wzorce projektowe
    1. Metoda wytwórcza (ang. Factory Method) (klasowy)
    2. Fabryka Abstrakcyjna (ang. Abstract Factory) (obiektowy)
    3. Budowniczy (ang. Builder) (obiektowy)
    4. Prototyp (ang. Prototype) (obiektowy)
    5. Singleton (obiektowy)
  4. Behawioralne wzorce projektowe
    1. Łańcuch zobowiązań (ang. Chain of Responsibility) (obiektowy)
    2. Polecenie (ang. Command) (obiektowy)
    3. Interpreter (ang. Interpreter) (klasowy)
    4. Interator (obiektowy)
    5. Mediator (ang. Mediator) (obiektowy)
    6. Pamiątka (ang. Memento) (obiektowy)
    7. Obserwator (ang. Observer) (obiektowy)
    8. Stan (ang. State) (obiektowy)
    9. Strategia (ang. Strategy) (obiektowy)
    10. Metoda szablonowa (ang. Template Method) (klasowy)
    11. Odwiedzający (ang. Visitor) (obiektowy)
    12. Zbiór zasobu jest inicjalizacją (ang. RAII - Resource Acquisition Is Initialization) (obiektowy)
Najbliższe terminy szkolenia

Warszawa: 
Pon, 12/12/2016
Wrocław: 
Pon, 05/12/2016
Kraków: 
Pon, 28/11/2016

Logowanie

O osec.pl

Nasz serwis działa dzieki następującym projektom:

Drupal CMS - http://www.drupal.org
Apache HTTPD - http://www.apache.org
PHP - http://www.php.net
MySQL - http://www.mysql.com

ipv6 ready