Aktualne promocje

20/01/2017
29/09/2020
31/10/2020

Barcampy, konferencje, wydarzenia

29/11/2016 - 18:00
08/11/2016 - 08:30
04/11/2016 (Caly dzien)

Projektowanie interaktywnych prototypów w Axure

Kod szkolenia: 
UPIPA
Opis szkolenia: 

Umiejętności zdobywane podczas kursu:

  • szybkie projektowanie interaktywnych makiet, dających możliwość natychmiastowego testowania użyteczności projektu
  • projektowanie interakcji z systemem IT w oparciu o cele użytkownika
  • generowanie dokumentacji bezpośrednio z programu Axure RP
  • tworzenie i wykorzystywanie bibliotek własnych widgetów
  • testowanie z wykorzystaniem technologii chmurowych
Cel szkolenia: 
  • wprowadzenie do makietowania i projektowania
  • poznanie i gruntowne przećwiczenie podstawowych Axure RP
  • poznanie zaawansowanych możliwości Axure, takich jak tworzenie interakcji warunkowych
  • poznanie dodatkowych możliwości oferowanych przez Axure, takich jak współdzielenie projektów, tworzenie diagramów i automatyczne generowanie dokumentacji
Grupa docelowa: 

Szkolenie przeznaczone jest dla projektantów graficznych, front-end deweloperów, analityków, testerów, architektów oraz specjalistów od użyteczności i innych osób zaangażowanych w tworzenie interfejsów graficznych użytkownika (GUI). Szkolenie jest adresowane w szczególności do pracowników agencji interaktywnych, działów  IT i firm IT wytwarzających oprogramowanie.

Wymagania wobec słuchaczy: 

Ogólna  znajomość technologii informacyjnych i obsługi programów graficznych

Cena netto PLN: 
2800
Cena brutto PLN: 
3444
Czas trwania: 
2 dni
Uwagi: 

Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Gdyni, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta.

W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Konspekt: 

1. Wstęp do makietowania

  • Po co, kiedy i jakie makiety tworzyć
  • Wady i zalety różnych typów makiet i prototypów
  • Przegląd narzędzi do makietowania

2. Wprowadzenie do Axure

  • panele i paski narzędzi
  • siatki i zmiany widoku
  • zastosowanie i edycja elementów makiet (widgetów np. button, combo)
  • korzystanie z bibliotek Axure
  • tworzenie makiet low-fi

3. Praca z elementami powtarzalnymi

  • tworzenie własnego szablonu (master)
  • tworzenie własnych widgetów
  • tworzenie własnych bibliotek - zestawów do wykorzystania w różnych projetach

4. Tworzenie podstawowych interakcji z użytkownikiem

  • linki wewnętrzne i zewnętrzne
  • animacje
  • style interakcji

5. Prototypowanie - tworzenie makiet hi-fi

  • tworzenie interakcji z wykorzystaniem paneli dynamicznych
  • tworzenie złożonych interakcji z wykorzystaniem warunków oraz zmiennych
  • zaawansowane akcje i elementy (np. inline frame, reapeater)

6. Dokumentacja

  • tworzenie notatek
  • generowanie dokumentacji
  • generowanie prototypu HTML
Najbliższe terminy szkolenia

Warszawa: 
Czw, 22/12/2016
Wrocław: 
Czw, 08/12/2016
Kraków: 
Czw, 01/12/2016

Logowanie

O osec.pl

Nasz serwis działa dzieki następującym projektom:

Drupal CMS - http://www.drupal.org
Apache HTTPD - http://www.apache.org
PHP - http://www.php.net
MySQL - http://www.mysql.com

ipv6 ready